Alla inlägg under mars 2021

Av unika-jag - 23 mars 2021 17:48


? Tack för att Du finns i mitt liv. Din vänskap betyder mycket för mig.? Dessa ord gjorde mig så glad och rörd att jag föll i gråt. Dessa ord var de ord som fick mig att bli kär i Dig. Jag märkte det inte själv, men min omgivning sa att jag var gladare än gladast. Dina ord och att Du fanns gav mig världens energi- och glädjekick! Sedan hände en sak som gjorde mig jätteledsen och jag grät i en hel vecka. Därefter hade jag ingen kontakt med Dig på över två månader. Jag bestämde mig därefter för att ge Dig en chans till. Jag blev lika glad och lika kär, men det funkade inte....Jag tror inte det är meningen att det ska vara Vi.. Det tar dock inte bort det faktum att jag är kär i Dig! Räcker med att jag ser en kram på tv eller att någon säger mig ett vänligt ord, så kommer tårarna. Sörjer att vi inte funkar ihop...

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards