Alla inlägg den 6 februari 2018

Av unika-jag - 6 februari 2018 19:22

Hej Allesammans! #Inskolningavordinariepersonal #Orkarinte #hjärnanskrikereftervila #kognitivanedsöttningar

Förra veckan på onsdag hade jag intervju o inskolning av en kille som ska jobba som ordinarie personal .Tanken är han ska gå på schemarad istället för hon som fick bröstcancer.Hade inskolning m. denna kille torsdag o fredag. Igår måndag var det dags igen. Hade intervju m. en man som även han ska bli ordinarie personal o gå på schemarad istället för hon som fick diskbråck,

Idag tisdag ringer vår chef o säger att att. denna man ska ha inskolning ikväll o imorgon kväll. Detta pga. annars har vi ingen som kan jobba lördag o söndag denna helg.

Min hjärna skriker efter vila, men det är bara att glömma...

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Skapa flashcards