Alla inlägg den 15 juli 2016

Av unika-jag - 15 juli 2016 23:38

Hej!

Är trött på att ständigt intervjua nya assistenter. Känns som att det är det enda jag gjort senaste tiden. När får jag plats??? Vill ju göra sådant jag vill omår bra av. Just nu är jag så stressad o trött att jag gråter ideligen, Hinner ju knappt landa från en situation innan nästa dyker upp.

Intervjuade rätt nyligen en tjej som ska jobba juli ut. Vid intervjun framkommer att hon skadat ryggen o därmed inte kan hjälpa mig med sjukgymnastiken. Känner att jag får lov att gilla läget i det fallet eftersom jag inte orkar med intervju o inskolning av ytterligare en person eftersom vi behöver henne fr.om nästa vecka. Vad värre är så känner hon sig tvingad att ta jobbet p.g.a missförstånd mellan henne o Stödfunktionen. Har andra inskolningspasset med henne imorgon.

#Assistans #Sommarvikarier #Stress

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Skapa flashcards