Alla inlägg den 9 maj 2016

Av unika-jag - 9 maj 2016 22:42

Hej!

Idag fick jag reda på att en person jag känner numera kallar sig vid ett nytt namn samt. kommer genomgå en könskorrigering. Har känt personen i 4 år och varit van att kalla honom för ett visst namn och förknippa honom med ett visst kön. Kommer nog ta ett tag innan jag vant mig. Jag tycker att personen är modig som vågar berätta för mig och jag är glad att han äntligen får ihop sin bild av sig själv med hela sig! Det är han värd! Personlighetsmässigt är ju han samma empatiska, varmhjärtade, ödmjuka och humoristiska person som han alltid varit! Han är en mycket viktig person i mitt liv som hjälpt mig hitta mig själv o stå upp för vem jag är!


#Attståuppfördenmanär #mod #transperson #könskorrigering

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards