Alla inlägg den 30 mars 2016

Av unika-jag - 30 mars 2016 22:32

Tjenamoss alla läsare, nya som gamla!

Ni kanske minns tavlorna jag skrev om tidigare: Den med motivet av släta stenar och den som jag tolkade som en solig vinterdag. Har dem båda nu. Tavlan med stenmotiv hänger i vardagsrummet ovanför soffan och tavlan med den soliga vinterdagen hänger ovanför sängen i sovrummet. Sedan visade det sig att tavlan med en solig vinterdag inte alls föreställde en solig vinterdag, utan en sandstrand med solnedgång. Mig spelar det ingen roll, tycker lika mycket om tavlan för det! Är supernöjd med dem båda! Är så lycklig över hur fint det blev!

Med önskan om en fortsatt trevlig kväll och en god nattsömn!


#inredning #tavlor #lycka

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards