Alla inlägg den 18 juni 2015

Av unika-jag - 18 juni 2015 02:10

#Vänskap #Psykiskohälsa

 

Mina tankar och känslor kring psykisk ohälsa tisdag 8 juni 2015:

 

Avskyr att jag var tvungen att dela min bästis med en viss herre: nämligen Herr Psykisk Ohälsa. Till dig vill jag säga: Jag avskyr dig för att du tog så stor plats i min väns, och sekundärt även i mitt liv. Du var en ständig följeslagare vart vi än gick. Min och min väns relation kunde aldrig bli det den var ämnad att vara, för du stod alltid ivägen. Du tog hela min väns personlighet i besittning när du var i farten. Du planterade destruktiva tankar i hennes huvud och såg till att hon mådde dåligt som fan! Sedan hade du mage att lägga över allt ansvar på min väns omgivning, däribland även mig. Avskyr dig! Till min bästis: Saknar dig! Försöker tänka på allt fint vi haft, men just nu står Herr Psykisk Ohälsa ivägen och skymmer sikten för allt det fina.   

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Skapa flashcards