Alla inlägg den 8 maj 2015

Av unika-jag - 8 maj 2015 23:51

Hej alla nya och gamla läsare!


Nu var det länge sedan jag skrev, har varit så mycket annat. Tänker nu skriva ett kort inlägg om tokigheter jag gör när jag är dödstrött av stress. Ni kommer att skratta, men det bjuder jag på. Jag skrattar faktiskt själv åt mina tokigheter.


* Glömmer schampoflaskan öppen så att schampo rinner ut på badrumsgolvet.


* Minns inte om jag tvålat in mig under armarna vid dusch.


* Tror att det är fredag när det är onsdag p.g.a att jag ätit ugnsrostad kyckling med rotsaker till middag, vilket är en maträtt jag normalt brukar äta under helgen. Tänker dessutom att jag ska äta fruktsallad och glass till efterrätt.


* Sitter i soffan och tänker: "Nu ska jag sätta på mig mina gamla glasögon så att jag kan ligga i soffan och titta på Tv" Efter ett tag märker jag att glasögonen sitter konstigt. Orsaken är att jag försöker sätta glasögonen ovanpå de glasögon jag redan har på näsan.


* Nu till det allra tokigaste: Satt i soffan en helg och skulle äta rostad smörgås och dricka smoothie till frukost. När jag ätit klart ser jag vad jag tror är en brödsmula på bordet och stoppar den i munnen. När jag tuggar den känner jag att den är väldigt hård och smakar bränt. Efter ett tag går det upp för mig att det inte är en brödsmula jag ätit, utan en av min katts torrfoderkulor. Urk...


#trötthet #stress

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards