Alla inlägg den 17 februari 2015

Av unika-jag - 17 februari 2015 23:41

God kväll, Alla!

 

Förra veckan klagade jag på att det var många sjuka o vikariebrist. Nu idag fick vi in ytterligare sjukskrivning från en ordinarie personal o denna kommer vara sjukskriven i 2 veckor. Försökte ringa min kurator för att prata kring detta, men även hon är sjuk. Undrar just hur de två veckorna ska fixa sig. Just nu pågår vikarieletande inför helgen...Min habiliteringspsykolog fick ta mina tårar idag. Ringde honom o grät floder p.g.a hjärnan stressade upp sig.  Han undrade ifall jag har blivit mer indragen i saker nu än förut. Jag sa att det har jag inte, men jag ser ju varje gång ordinarie personal jobbar. Sa också att någon gång rinner ju bägaren över när stress pågått en längre tid. Han försökte strukturera upp mina tankar i handlingar o gav råd om  vad jag kunde göra. Bl.a sa han att jag skulle kontakta vår chef o berätta hur denna vikariebrist påverkar mig.  Sagt o gjort. Pratade m. henne  och  hon sa att  vikarieanskaffning är på gång. Hon har  ytterligare en tjej som ska komma på intervju. Vidare sa hon att hon visste vem som skulle ta över efter henne, men hon ville återkomma om det på fredag för hon skulle kolla upp några saker först.

 

Ett kort blogginlägg en kaosdag som denna.

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards