Alla inlägg den 9 februari 2015

Av unika-jag - 9 februari 2015 23:04

God kväll, allihopa!


Jag känner mig rätt frustrerad just nu. Orsaken är att två assistentvikarier inte har bokat tid för inskolning på simningen än. Har sagt till dem båda, men inget händer. Den ene av dem säger att han ska försöka hitta en lämplig dag och den andra säger att hon har svårt att få ihop det eftersom hon både jobbar här, på ett annat ställe och pluggar samtidigt.


Det har t.om gått så långt att jag självmant börjat hoppa över simningen mer än vanligt. Dels p.g.a min egen trötthet, men även för att då har jag gjort ett eget val att hoppa över den och inte blivit tvingad till att göra det p.g.a folk inte är inskolade.


Jag har full förståelse för om simningen måste hoppas över p.g.a sjukdom eller mens, men jag accepterar inte att den "bara" hoppas över p.g.a.  att assistenter saknar inskolning. Särskilt viktigt känns det för de vikarier som går på schemarad.


Simningen är det bästa jag vet och jag vill att den ska fungera!


Har kontaktat vår enhetschef och sagt att jag  kommer att koka över av frustration om det här går mycket längre.


Godnatt och sov gott, allihopa!

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards