Alla inlägg den 3 november 2014

Av unika-jag - 3 november 2014 14:13

Hej Alla!


Jag har bestämt att fira jul på egen hand i år. Därför var jag och köpte julpynt i helgen. Det blev:


* Julgran, julgransbelysning, julgranskulor (röda samt guld) och glitter.

* Röd julstjärna att hänga i fönstret

* Ljusstake


I övrigt har jag varit rätt trött de senaste veckorna. Somnade framför tv:n varje kväll förra veckan.  Har varit rätt känslosamt att komma fram till beslutet att inte fira jul med familjen. Har fått väga för-och nackdelar, försökt tänka på vad som gör minst ont för mig själv. Nu har jag valt och det känns okej.


Vår enhetschef har kommit med förslaget att jag och alla assistenter (inkl. chefen själv) kan ha en dag då vi julbakar tillsammans hemma hos mig. Ett mycket bra och trevligt initiativ, tycker jag.   


Ha en fortsatt bra dag allihopa!


Kram på er!

Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards