Alla inlägg den 25 juni 2013

Av unika-jag - 25 juni 2013 22:50

God kväll, alla!


Jag skulle ha haft inskolning med en sommarvikarie idag. När denne  inte dök upp ringde vi  vår chef som sedan får reda på att denne är sjuk (denne hade inte sjukanmält sig till chefen heller). I samma veva låter hon  (chefen)  meddela att en annan sommarvikarie jag också skulle inskolat ringt  och sagt att denne hoppar av, då denne kommit på att yrket som personlig assistent inte är något för denne.  Personen  skulle ha jobbat hos mig under juli-augusti. Chefen har utvecklat en plan B som hon  tror kommer fungera.Hon  har två personer från en annan assistentgrupp som hon också är chef för som hon tror kommer passa att jobba hos mig.

 

Andra veckan på semestern för ordinarie personalen och saker krånglar redan. Måste börja om från ruta ett med intervjuer och inskolningar...


Den assistent som var sjuk idag kommer förhoppningsvis att inskolas nu på fredag istället.


Tack alla ni som läser!


Ha en bra kväll!




Presentation

Hej! Jag är en 40- årig kvinna. Denna blogg handlar om mitt liv och min Cerebral pares. Frågor? Använd frågerutan. Välkomna!
Hi! I´m a 40 yrar old woman. This blog is about my life with Cerebral palsy. Questions? Use the square below! Welcome

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min gästbok

unika-jags gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards